- 21:30 Дженніфер Лопес вперше з’явилася на публіці після фото Бена Аффлека з немовлям
- 21:01 І ніякої гнилі більше: обприскайте свої помідори цим розчином і забудете про хворобу
- 20:45 «Весільний віночок вважається сильним оберегом», — майстриня Лідія Мосійчук
- 20:34 Йому вдалося захопити в полон російського десантника, який творив звірства у Бучі: на Сумщині загинув захисник із Київщини
- 20:06 Десерт із печивом та полуницею: смачно так, що не відірватись
- 20:02 Один із фаворитів конкурсу на посаду директора БЕБ може мати зв’язки з росією, — ЗМІ
- 20:01 Новачок УПЛ призначив новим головним тренером іноземця: відома зарплата фахівця
- 19:54 Скорпіонам — «Сонце», Ракам — «Верховна Жриця», а Тельцям — — «Маг»: Таро-прогноз та поради карт на 21 червня
- 19:47 Окупанти визначили пріоритетний напрямок для атак, — аналітики
- 19:21 Не хотів бачити ні Макрона, ні Зеленського: ЗМІ пояснили, чому Трамп достроково покинув саміт «Великої сімки»
- 19:15 Віра Брежнєва змінила зачіску і знялась топлес: «Стала схожою на героїню «Елен і хлопці»
- 18:56 Можуть заблокувати картку навіть за переказ від родичів: що потрібно знати українцям
«Це реально болить, але це хороший лакмусовий тест на стан суспільства»: Ганна Маляр — про побоювання нагадування про війну

«Знову обговорюють історію, як військового не пустили до ресторану. Зараз багатьох засмучу, але ситуація значно гірша і проблема глибша, — пише Ганна Маляр, яка раніше розповідала, чим росіяни розколюють українців, на своїй сторінці у соцмережах. — Коли ми зробили для родин військових інформаційний буклет, покликаний допомогти у разі зникнення зв"язку з близькою людиною, то два великих почтових оператори відмовились розмістити їх у своїх відділеннях.
Їхні представники, які спілкувались з нашими працівниками, пояснювали це тим, що наші білі буклети на яких написано «родинам захисників» будуть відлякувати людей. Звісно, ми знайшли вихід і поширили через місцеві адміністрації та активістів і волонтерів. А також телеканали — які не злякались, і запустили соціальну рекламу електронної версії буклету, навіть ніяково про це писати, але менше з тим.
І другий випадок в нас був, коли Міноборони підготувало інформаційну кампанію, спрямовану на відверту розмову з суспільством про страх на війні і як його долають відомі військові. В рамках компанії були плакати, багато з вас їх бачили на рекламних носіях і декілька відеороликів високої якості.
Так от — телеканали взяли ці ролики, а кінотеатри — далеко не всі. Дві відомі лінії кінотеатрів відмовились з поясненням, що це відлякуватиме глядачів.
Можна з цього приводу багато осуду і обурення написати. Бо це реально болить, коли усвідомлюєш. Але це як раз гарний лакмусовий тест стану суспільства. І тут крім осуду треба думати як пояснити людям, що перемога можлива лише коли всі об’єднаються, а не ось так — одні воюють, а інші бояться злякати клієнтів нагадуванням про війну.
Якщо ми втратимо державу, то найхитріші теж ії втратять. От у чому питання".
Фото із соцмереж
Матеріали, розміщені у рубриці «Блоги», відображають власну думку автора та можуть не співпадати з позицією редакції.
262Читайте нас у Facebook