ПОИСК
Спорт

«Хочу більше грошей»: Усик застрашливим голосом звернувся до промоутера Джошуа

19:41 19 травня 2021
Олександр Усик та Олександр Красюк

Український боксер-суперважковаговик Олександр Усик не залишає надій уже найближчим часом зійтися в рингу з володарем чемпіонських поясів за версіями WBO, WBA, IBF та IBO британцем Ентоні Джошуа.

Після того, як зірвався мегафайт між Ей Джеєм та Тайсоном Ф'юрі, наш співвітчизник став значно ближчим до своєї мети. При цьому бігти до представників володаря чемпіонських поясів із простягнутою рукою Олександр також не збирається, оскільки знає собі ціну.

Зокрема, за підтримки свого промоутера Олександра Красюка кримчанин звернувся до Едді Хірна, який представляє інтереси Джошуа. «Привіт, Едді. Я хочу грошей. Більше грошей», — надавши голосу застрашливих ноток, промовив Олександр.

Відзначимо, що бій Джошуа — Ф'юрі, який збиралися провести 14 серпня в Саудівській Аравії, зривається через бажання американця Деонтея Уайлдера втретє зустрітися в рингу з Ф'юрі та постаратися повернути чемпіонський пояс WBC, програний у лютому 2020-го.

«Хірн написав мені: „Давай поспілкуємося протягом години, тому що у нас, ймовірно, є поєдинок, який потрібно влаштувати“. Ми поспілкувалися, обговорили все настільки швидко, наскільки це можливо. Едді сказав, що дав тиждень представникам Ф'юрі, щоб залагодити питання з Уайлдером. Якщо не вдасться, то Джошуа, ймовірно, доведеться битися з обов'язковим претендентом», — розповів Олександр Красюк у коментарі Boxing UK.

Нагадаємо, раніше найбільш імовірним суперником нашого співвітчизника називали іншого британця Джо Джойса, якого Усик закликав провести бій на НСК «Олімпійський» у Києві.

Раніше «ФАКТИ» повідомляли, що Усик потрапив у курйозну ситуацію на рибаловлі, впустивши у водойму телефон.

660

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.