ПОИСК
Спорт

Україна не в фаворі: британське видання оцінило красу ігрових форм учасників Євро-2020

18:14 2 червня 2021
Збірна України

Британське видання Mirror склало рейтинг 48 ігрових форм (домашні та виїзні комплекти 24 збірних) учасників чемпіонату Європи з футболу, який пройде з 11 червня по 11 липня на 11 стадіонах Старого Світу.

На жаль, ігровій формі збірної України, у якої на 3 червня заплановано спаринг проти Північної Ірландії, не знайшлося місця серед лідерів. Жовте екіпірування команди Андрія Шевченка (домашнє) розташувалося в рейтингу на 26-й позиції, а синє (виїзне) — на 29-й. При цьому Mirror сподівається, що на гру «жовто-синіх» на чемпіонаті Європи буде дивитися не так боляче, як на її форму.

Поза конкуренцією, за версією британського видання, виявився домашній комплект команди Італії.

Друге місце дісталося гостьовий футболці збірної Росії.

І, нарешті, на третьому рядку рейтингу розташувався виїзний варіант форми шведської збірної.

Найнекрасивішими визнані футболки збірних Швейцарії (гостьова, 46-е місце), Фінляндії (виїзна, 47-е) і Бельгії (гостьова, 48-е). Як то кажуть, про смаки не сперечаються.

До речі, боротьбу брендів на Євро-2020 виграв Nike, в екіпіруванні якого зіграють дев'ять збірних (Туреччина, Словаччина, Португалія, Хорватія, Нідерланди, Франція, Фінляндія, Польща й Англія). Форму Adidas вибрали вісім команд (Швеція, Росія, Шотландія, Іспанія, Уельс, Німеччина, Бельгія та Угорщина), Puma — чотири (Італія, Австрія, Швейцарія та Чехія). Данія виступить на турнірі в Hummel, Північна Македонія — в Jako, Україна — в Joma.

Раніше «ФАКТИ» повідомляли, де і коли дивитися онлайн спаринг Україна — Північна Ірландія.

Фото uaf.ua, mirror.co.uk

528

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.