ПОИСК
Спорт

Дочка Суркіса була закохана в Ярмоленка та «продавала» його з «Динамо»

14:22 8 травня 2021
Ігор Суркіс з дочкою Яною

Молодша дочка президента київського «Динамо» Ігоря Суркіса, Яна, згадала цікаву історію, як «допомагала» батьку вести переговори з потенційними покупцями багаторічного лідера «біло-синіх» Андрія Ярмоленка.

«Моєю дитячою любов’ю був Андрій Ярмоленко. Я ним марила: він стояв на всіх заставках, його плакати висіли у мене в кімнаті. Це реально була моя дитяча закоханість. Коли він ішов з «Динамо», я плакала.

Був один випадок, про який не знає мій тато. З Андрієм йшли тривалі переговори. В один із вечорів, коли ми перебували у Франції, приїхав до батька якийсь агент або представник клубу. Тато мені каже: «Яно, у мене немає перекладача. Мені треба, щоб ти переклала». Я почала перекладати. Але коли я зрозуміла, що Андрій Ярмоленко може перейти до іншого клубу, я подумала, що можна зробити. Заплакати? Я не хочу, щоб він ішов. Я розуміла, що своїми руками я можу віддати його до іншого клубу.

Йшлося про якусь суму. Тато озвучив мені суму, яку треба назвати. Я назвала суму на якесь значення більше. Я просто не хотіла, щоб його продали, і подумала, що це їх відлякає. Але потім зрозуміла, що довіра тата для мене важливіша, і сказала: «Вибачте, будь ласка, я переплутала суму», — відверто розповіла Яна в інтерв'ю програмі BurBuzz, що виходить у Youtube.

Нагадаємо, що Ярмоленко грав у «Динамо» протягом десяти років, з 2007-го по 2017-й, після чого перейшов до дортмундської «Боруссії» за 25 млн євро. На даний момент українець виступає за англійський «Вест Хем», провівши за «молотобійців» у нинішньому сезоні у всіх турнірах 23 матчі та забивши 3 м'ячі.

Раніше «ФАКТИ» повідомляли, що внучка Суркіса написала вірш в пам'ять про діда.

4097

Читайте нас у Telegram-каналі, Facebook та Twitter

Побачили помилку? Виділіть її та натисніть CTRL+Enter
    Введіть вашу скаргу
Наступний матеріал
Новини партнерів
 

© 1997—2021 «Факти та коментарі®»

Усі права на матеріали сайту охороняються у відповідності до законодавства України.

Матеріали під рубриками «Офіційно», «Новини компаній», «На замітку споживачу», «Ініціатива», «Реклама», «Пресреліз», «Новини галузі» а також позначені символом публікуються у якості реклами та мають інформаційно-комерційний характер.